xoves, 11 de setembro de 2014

NORMAS DA ANPA

1. ACTIVIDADES EXTRESCOLARES. Para darse de baixa, 1 mes antes e nunca no mesmo trimestre xa que se pagan trimestralmente.

2. CAMPAMENTOS DE VACACIÓNS: Unha vez feito o pago, non se devolven os cartos.

3. MADRUGADORES: Comunicará a semana anterior para darse de baixa.
Para darlles tempo a almorzar, os nenos/as deberán chegar antes das 8:40.

4. HORARIOS: A ANPA só se fai responsable ata a hora establecida de recollida dos nenos; de non cumplirse, tomaranse medidas.

5. COMEDOR:

- A INSCRIPCIÓN FARASE ANTES DO 20 DO MES ANTERIOR. NON SE ADMITIRÁN MENIÑOS DESPOIS DESTA DATA. PÓDESE CUBRIR UN ÚNICO PAPEL ANUAL, CANDO SEXAN USUARIOS DE COMEDOR DE SEGUIDO.
- Non haberá devolucións nin se descontará ningunha comida; todolos cambios faranse antes do 20 do mes anterior Cobraránse todalas comidas veñan ou non.
- Se algún neno ten problemas alérxicos, tanto alimenticios coma de outro tipo, deberase comunicar na folla de solicitud do comedor.
- Cando sexan enfermedades puntuais ( gastrointeritis…) se poderá solicitar unha dieta o mesmo día antes das 10:00 chamando a coordinadora do comedor.
- Os nenos traerán un cepillo e pasta de dentes consigo todolos días.
- Haberá que traer un chuvasqueiro debidamente marcado co nome e curso.Os nenos de educación infantil poderán traer unha muda completa co seu nome e curso por si fora necesario por calquer motivo.