Estimadas familias:
Xa podedes consultar toda a información do campamento de nadal 2023.
O campamento ofrécese os días 22, 26, 27 28 e 29 de decembro e 2, 3 4 e 5 de xaneiro.
Horarios e prezos:
De 7:30 a 9:00 ( madrugadores: 1,90 euros por día). Opcional
De 9:00 a 14:00 ( actividades : 6 euros por día)
De 14:00 a 16:00 ( xantar: 5,7 euros por día). Opcional.
É preciso informar á coordinadora sobre calquera intolerancia alimentaria ou alerxia.
Servizos Madruga e Comedor:
Os servizos de madruga e o xantar son opcionais, e ofreceránse no caso de chegar a un mínimo de 8 nenos ou nenas inscritos. No madruga, poderán anotarse con almorzo ou sen almorzo cubrindo o formulario que se adxunta.
O servizo de xantar será servido pola empresa Barrigola. Será preciso informar á coordinadora sobre calquera intolerancia alimentaria ou alerxia.
Preinscrición.
Ofértanse un total de 70 prazas.
A reserva farase dende o luns, 13 de novembro (non se admitirán formularios que cheguen antes dese día), ata o luns, 4 de decembro.
Haberá que cubrir o formulario de preinscrición adxunto e envialo á coordinadora por correo electrónico (coordinadoralamas@gmail.com) ou entregarllo en man.
Informarase sobre a adxudicación de praza o luns, 11 de decembro. Terán preferencia as reservas con maior número de días solicitados.
Inscrición
Unha vez dado o aviso de adxudicación de praza, deberá facerse o ingreso antes do luns, 18 de decembro. Daranse instrucións sobre como formalizar o pago cando se avise da adxudicación de praza.
Necesítase un mínimo de 15 alumnos/as fixos para realizar o campamento. Para realizar os servizos de madrugadores e comedor é necesario un mínimo de 8 nenos/as inscritos nos mesmos.
Desenvolvemento do servizo.
O horario de chegada, no caso de non solicitar madrugadores, será de 9:00 a 10:00. Non se poderá acceder ao campamento despois das 10:00.
O horario de recollida será ás 14:00 (sen comida) ou ás 16:00 (se xantan no campamento). Prégase que respectedes estes horarios, recordando que no caso de incumprimentos reiterados na hora de chegada ou de recollida procederase a aplicar a normativa de recollida especificada nas normas xerais da ANPA.
Tanto para a entrada como para a saída, as familias deberán acceder ao recinto a través da cancela lateral que está ao lado do pavillón municipal, que unicamente estará aberta de 7:30 a 10:00 e a partir das 13:50. Os nenos e nenas entrarán pola porta do salón de actos situada no patio cuberto.
As rutinas diarias serán as seguintes:
De 9:00 a 10:00 Recepción.
De 10:00 a 10:30 Movemos o corpo.
De 10:30 a 11:00 Cancións de campamento.
De 11:00 a 11:30 Hora da merenda.
De 11:30 a12:00 Descanso.
De 12:00 a 13:45 Actividades previstas para ese día.
De 13.50 a 14.00 Preparación para o xantar ou para a entrega ás familias.
De 14.00 a 15:00 Xantar (de ser o caso)
De 15.00 a 16.00 Xogo libre.
ÁS 16.00 Remate da xornada.
Actividades:
Haberá distintas actividades: xogos, deportes variados, talleres creativos e manualidades.
Á hora de realizar os obradoiros terase en conta que se adapten aos rapaces, empregando sempre materiais que non sexan perigosos e que sexan axeitados para as necesidades de cada neno ou nena. Procurarase en cada actividade a integración e a participación activa de todos e todas as participantes, de xeito que as xornadas do Campamento de verán provoquen unha actitude de colaboración, cooperación e participación que fomente unha boa convivencia e un sentimento de compañeirismo.
Para calquera aclaración non dubidedes en poñervos en contacto coa ANPA ou coa coordinadora.