venres, 8 de setembro de 2023

Comunicado inicio do curso 2023-2024.

 Estimadas familias,

En primeiro lugar agardamos que todas esteades ben e que puiderades aproveitar estes meses de vacacións para descansar e coller folgos para o novo curso escolar que está a piques de comezar.

A continuación imos facer un pequeno resumo de como serán os horarios dos servizos que ofrecerá a ANPA dende o comezo do curso escolar.

 

Servizo Madruga

A entrada no Servizo Madruga será de 7:30 a 8:30, aínda que aquelas nenas e nenos que vaian almorzar terán que chegar antes das 8:20 para que teñan tempo a almorzar con tranquilidade e asearse antes de iniciar a xornada escolar. O resto chegará obrigatoriamente antes das 8:30.

Os nenos e nenas entrarán soas pola porta principal do centro, onde serán recollidas polo persoal da ANPA e acompañadas ao lugar onde se prestará o servizo. Ao final do mesmo lavarán os dentes e serán acompañados ao lugar asignado polo Centro para se incorporaren ás súas aulas.

Deberán traer un neceser con cepillo e pasta de dentes, co seu nome escrito nun sitio visible.

Ademais, os nenos e nenas de infantil poderán traer un mandilón, que virá tamén co seu nome escrito nun lugar visible e que irá para casa os venres.


Servizo de Comedor.

O Servizo de Comedor será de 14:00 a 16:30. O persoal da ANPA recollerá aos nenos e nenas de infantil nas súas aulas e acompañaraos aos distintos comedores. Despois de comer serán acompañados aos aseos para realizar a hixiene persoal e o lavado de dentes.

Deberán traer un neceser con cepillo e pasta de dentes, co seu nome escrito nun lugar visible.

Ademais, os nenos e nenas de infantil poderán traer un mandilón, que virá tamén co seu nome escrito nun lugar visible e que irá para casa os venres.

A recollida do alumnado de infantil será pola porta principal do Centro a partir das 15:30.

Os nenos e nenas de primaria recolleranse a partir das 15:45 na porta do pavillón.

As familias deberán recoller aos nenos e nenas antes das 16:30. Haberá que entregar unha autorización previa no caso de que as familias queiran que veña outra persoa recoller aos seus fillos ou fillas. A persoa autorizada deberá acreditar a súa identidade antes de levar ao neno ou nena.

No caso de que puntualmente algún día se precise dieta especial, deberá comunicalo á coordinadora da ANPA entre as 8:00 e as 9:30 para poder facer os cambios pertinentes nos menús.

custo dos servizos mantense igual que o curso pasado, polo que o prezo do comedor é de 6 € ao día mentres que o do servizo madruga é de 2 € ao día, con almorzo e de 1,90 € ao día sen almorzo.

Como sempre, os recibos serán enviados nas mochilas e o prazo para pagar será entre os días 1 e 10 de cada mes. Pregamos que nos fagades chegar os xustificantes de pagamento a través o correo da coordinadora da ANPA. (coordinadoralamas@gmail.com)

Recordamos tamén que neste curso a empresa que se fará cargo da elaboración dos menús de infantil e dos menús especiais (intolerancias, alerxias, etc) será Barrigola. Tamén subministrará os menús ao alumnado de primaria nos periodos nos que hostalaría non pode ofrecer o servizo (setembro, xuño e vacacións)

Por último, queremos recordarvos que o horario da coordinadora da ANPA é de 12:00 a 19:00 horas, e que calquera dúbida o incidencia que teñades só será atendida nese horario no teléfono 662 382 294. Lembrade que podedes tamén empregar o correo coordinadoralamas@gmail.com.

Nos próximos días achegaremos información sobre o pagamento da cota de socios e dos recibos do mes de setembro, así como sobre as actividades que comezarán no mes de outubro e outras novidades que poidan producirse. Podedes consultar as Normas da ANPA e o resto da información nos apartados correspondentes deste mesmo blog.


Un saúdo e moitas grazas.