mércores, 7 de setembro de 2022

Comunicación inicio de curso 2022-23.

 

Estimadas familias,

En primeiro lugar agardamos que todas esteades ben e que as vacacións foran reparadoras e serviran para coller forzas e ánimos para afrontar este curso que ten que servir para deixar atrás as incertezas e renuncias dos últimos cursos.

A continuación imos facer un pequeno resumo de como serán os horarios dos servizos que ofrecerá a ANPA dende o comezo do curso escolar.

Servizo Madruga

A entrada no Servizo Madruga será de 7:30 a 8:30, aínda que aquelas nenas e nenos que vaian almorzar terán que chegar antes das 8:20 para que teñan tempo a almorzar con tranquilidade e asearse antes de iniciar a xornada escolar. O resto chegará obrigatoriamente antes das 8:30.

Os nenos e nenas entrarán sós pola porta principal do centro, onde serán recollidos polo persoal da ANPA e acompañados ao lugar onde se prestará o servizo. Ao final do mesmo lavarán os dentes e a cara e serán acompañados ao lugar asignado polo Centro para que se incorporen ás súas aulas.

Deberán traer un neceser con cepillo e pasta de dentes, co seu nome escrito nun sitio visible.

Ademais, os nenos e nenas de infantil poderán traer un mandilón, que virá tamén co seu nome escrito nun lugar visible e que irá para casa os venres.

Servizo de Comedor.

O Servizo de Comedor será de 14:00 a 16:30. O persoal da ANPA recollerá aos nenos e nenas de infantil nas súas aulas e acompañaraos aos distintos comedores. Despois de comer serán acompañados aos aseos para realizar a hixiene persoal e o lavado de dentes.

Deberán traer un neceser con cepillo e pasta de dentes, co seu nome escrito nun lugar visible.

Ademais, os nenos e nenas de infantil poderán traer un mandilón, que virá tamén co seu nome escrito nun lugar visible e que irá para casa os venres.

A recollida do alumnado de infantil será pola porta principal do Centro a partir das 15:30.

Os nenos e nenas de primaria recolleranse a partir das 15:45 na porta do pavillón.

As familias deberán recoller aos nenos e nenas antes das 16:30. Haberá que entregar unha autorización previa no caso de que as familias queiran que veña outra persoa recoller aos seus fillos ou fillas. A persoa autorizada deberá acreditar a súa identidade antes de levar ao neno ou nena.

No caso de que puntualmente algún día se precise dieta especial, deberá comunicalo á coordinadora da ANPA entre as 8:00 e as 9:30 para poder facer os cambios pertinentes nos menús.

Como indicabamos no correo enviado o pasado 02/07/2022, na Asamblea Xeral da ANPA expúxose a necesidade de aumentar o custo dos servizos, polo que o prezo do comedor pasou a ser de 6 € ao día mentres que o servizo madruga é de 2 € ao día, con almorzo e de 1,90 € ao día sen almorzo.

Como sempre, os recibos serán enviados nas mochilas e o prazo para pagar será entre os días 1 e 10 de cada mes. Pregamos que nos fagades chegar os xustificantes de pagamento a través o correo da coordinadora da ANPA. (coordinadoralamas@gmail.com)

Recordamos tamén que neste curso a empresa que se fará cargo dos menús de infantil durante o curso será Barrigola.

Por último, queremos informar que a partir de agora o horario da coordinadora da ANPA será de 12:00 a 19:00 horas, e que calquera dúbida o incidencia que teñades só será atendida nese horario no teléfono 662 382 294. Lembrade que podedes tamén empregar o correo coordinadoralamas@gmail.com.

Nos próximos días achegaremos información sobre o pagamento da cota de socios e dos recibos do mes de setembro, así como sobre as actividades que comezarán no mes de outubro e outras novidades que poidan producirse. 

Un saúdo e moitas grazas.